Ezt a problémát sokszor halljuk vissza az iparág többi szereplőjétől is, akár ilyen mondat formájában is: “Én már megégettem magam, nem szeretnék újra egy rossz marketingessel együtt dolgozni.

2 oka van, ha egy ügyfél ezt érzi:
1) Nem elég kvalifikált- és tapasztalt vállalkozó, így lehetséges, hogy irreális célokat tűzött ki, melyet a jelenlegi piaci környezetben tovább tart elérni.
2) Tényleg kókler csapattal dolgozott együtt és nem tudtak eredményt felmutatni.

„Ha egy étteremben korábban nem ízlett a kaja, akkor onnantól az összes étteremmel szemben szkeptikus leszel?”

Valószínűleg nem!

  • Tehát érdemes tanulmányozni részletesebben a marketinges piacot cégvezetőként is, mert ez is egy olyan terület mint pl. a könyvelés (nem tudsz könyvelni, de a pénzügyekkel tisztában vagy).
  • A másik pedig, hogy nézd át a marketinges korábbi referenciáit. Ezek jó alapul szolgálhatnak az együtműködést illetően!